Famna bildades 2004 och har sedan dess arbetat med såväl kvalitetsfrågor för medlemmarna som påverkansarbete gentemot politiken på regerings- och riksdagsnivå. Kommunikationsarbetet har varit framgångsrikt utifrån de resurser som funnits och har haft stort fokus på att skapa relationer och personlig kontakt. I och med att verksamheten har utvecklats och fler personer har anställts behöver också kommunikationsarbetet ses över och därför har Famna bett Care of Conning att bistå med en kommunikationsstrategi för Famna med behovsanalys och rekommendationer för framtiden.
I början av 2012 fick Care of Conning uppdraget att under året stödja Nationellt kompetenscentrum […]
Läs merStiftelsen Unga Kvinnors Värn (UKV) driver ett kris- och motivationsboende i Stockholm för kvinnor mellan […]
Läs merForum Spetspatient är den ideella förening som bildats för att fortsätta arbetet efter att ”projekt […]
Läs merJönköping Academy är inne i en ny fas där kommunikationen, såväl externt som internt, kommer […]
Läs merRadiumhemmets Forskningsfonder har som främsta mål att stödja den patientnära cancerforskningen, i första hand i Stockholm. […]
Läs merCare of Conning har skapat och hosta en virtuell mötesplats för deltagarna i Ledningskraft med […]
Läs merCare of Conning har sedan våren 2012 stöttat Medical Management Innovation (MMI) och Medical Management […]
Läs mer